Strona główna
  VAG kody błędu Skoda

natalia portal

Temat: adapter do gniazda diagnostycznego
https://www.obd2.pl/index...kl-adapter-obd1

tu jest dokladnie taki sam zestaw ktory ja sobie poskladalem tylko ze ja mam po angielsku


zestaw diagnostyczny umożliwiający w samochodach marki Volkswagen, Skoda, Audi, Seat, wyprodukowanych w latach 1991/2 - 2003 :
- odczyt kodów błędów ze sterowników, sprawdzenie czujników,
- kasowanie kodów usterek / inspekcji olejowych, kodowanie podzespołów,
- diagnostykę silnika, ABS, klimatyzacji, skrzyni biegów, licznika i innych podzespołów
- wykonanie adaptacji przepustnicy, aktywacji tempomatu, regulacji xenonów,
- kodowanie kluczy, wysterowanie centralnego zamka, de/aktywacja AIR-BAG,
- przeprowadzanie nastaw podstawowych, test elementów wykonawczych,
- wiele innych czynności serwisowych.

parametry techniczne :

- podłączany bezpośrednio do komputera PC poprzez port USB,
- długość przewodu 1,4 m.
- technologia wykonania SMD,
- dioda LED sygnalizująca połączenie z komputerem pokładowym samochodu.

w skład zestawu wchodzi :

- dedykowany interfejs diagnostyczny OBD2 ze złączem USB,
- nośnik instalacyjny oprogramowania Polski VAG wersja 2.5 ,
- adapter OBD1 2x2x16 (starsze modele),
- instrukcja konfiguracji / karta gwarancyjna.

Źródło: pkaudi.pl/forum/viewtopic.php?t=541



Temat: Kod błędu 19557
Witajcie
Podłączyłem samochód do komputera z oprogramowaniem VAG.
Po przeglądzie menu okazało się że w silniku występuje błąd nr 19557 sporadyczny, który nie daje się skasować po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Posiadam samochód Skoda Fabia 1,9 SDI 2003r diesel
Próbowałem odszukać opis kodu błędu i znalazłem tego typu opisy:
Intake manifold air control actuator
Motor for Intake Manifold Flap (V157): disconnected/Short to Ground
Proszę o podpowiedź jaka usterka występuje w moim silniku?

Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=6820


Temat: VAG - lista kodów zapytań, ustawień, błędów
Hello! Jestem nowy, szukam, w/w, ale nie mogę znaleźć (przynajmniej po polsku) znalazłem jedynie coś nie coś po niemiecku http://de.openobd.org/skoda/fabia_6y.htm
Czy jest gdzieś coś podobnego po naszemu, a może ktoś z klubowiczów ma ochotę zabawić się w tłumacza
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=5481


Temat: Problemy ze wspomaganiem
U mnie tez tak bylo. Czujnik

1290 Nie znany kod błędu
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

816 Nie znany kod błędu
uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

przy skanowaniu za pomoca innych programow:

816 Nie znany kod błędu
uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY -
Obwód masy urządzenia #1 - sygnał poza zakresem/wydajność


1290 Nie znany kod błędu
zwarcie do masy

816 Nie znany kod błędu
przerwa lub zwarcie do plusa
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=6437


Temat: prośba o tłumaczenia kodów Skoda Fabia 1,4 MPI
Witam
auto jw
Skoda Fabia 1,4 MPI
proszę o wyjaśnienie błędów po diagnozie przez VAG :
1309
1598
00900
00966
01598
01322
Wszystkim życzliwym i pomocnym z góry WIELKIE DZIĘKI!!!

pozdrawiam
M.
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4109


Temat: Interfejs diagnostyczny vag hex can 812.4 !!!
VAG - COM CAN BUS SUPER 812.4 DUAL K&CAN


Interfejs diagnostyczny przeznaczony do VW/AUDI/SEAT/SKODA - linia dual k & can.
Najnowsza wersja.
Rozpisywał się nie będę, jeżeli ktoś zna się na tym - będzie wiedział co i jak, opis można znaleźć na innych aukcjach.

Wymagania sprzętowe:
- Windows 95, 98, ME, 2000, XP

Zestaw zawiera:
- oprogramowanie do kabla,
-sterowniki na płycie CD
- interfejs diagnostyczny VAG
- kody błędów w języku polskim- pdf.*
- Kody Usterek - Wszystko o Diagnozowaniu Aut PL - podręcznik w wersji elektronicznej (pdf.)*
* wysyłam na adres e-mail.

Kontakt:
Tel: 505 027 991
GG: 8299642

e-mail : jbloo@o2.pl

Możliwy odbiór osobisty: Tarnów,Kraków proszę o wcześniejszy kontakt :)

Zapraszam !!!
Źródło: auto-koncern.pl/showthread.php?t=266


Temat: [gdzie] komputer VAG do skody, vw

Użytkownik "bartek" <orlso@[kasujto]amg.gda.pl> napisał w wiadomości
news:394c4$463a0831$594f86a6$3246@news.chello.pl...[color=blue]
> Witam
> gdzie w trojmiescie bede mial mozliwosc tanszego niz w ASO skasowania
> bledow z komputerea w skodzie fabii ? Chodzi mi o warsztat dysponujacy
> VAGiem do skody :)[/color]

a ja z calego serca moge polecic zaklad
AUTO CENTRUM
RUMIA UL.Grunwaldzka 79 (058 671-12-82)
Magneti-Marelli

czlowiek w zaledwie 15minut wyleczyl moje auto
z nierownomiernej pracy, wykasowal bledy,
zrobil pelna diagnostyke, ustawil przepustnice,
malo tego, bylem przy tym wszystkim obecny
i nikt nie kazal mi auta zostawiac na caly dzien
teraz jestem zadowolony, autko chodzi plynnie:)

przy okazji robia wszytsko z VAG VW SEAT itp
i pewnie wiele innych marek rowniez



Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=15716


Temat: Gdzie jest złącze diagnostyczne ? Jaki Interfejs diagnostyczny ?
Witajcie,
Dziękuję Dejwid zlokalizowałem. Jak go zobaczyłem to zacząłem się z siebie śmiać bo był w takim miejscu że nie sposób ominąć, jest tylko 1 warunek trzeba wiedzieć czego szukać.

Co do Interfejsu, interesuje mnie on tylko do wychwytywania błędów i ewentualnie ich kasowania. Nie zamierzam programować cylindrów ani dokonywać re-konfiguracji. Chcę generalnie wiedzieć co mojemu dolega przed ewentualną naprawą :(
Właśnie zapaliła mi się lampka pomarańczowa silnika która zgasła po kilku odpaleniach ale zmartwiło mnie to.

BTW może ktoś ma opis kontrolek i definicję błędów (kody błędów).

NiN

Cytat:

PS. Powiadają że VCDS czyta forda ja zakupiłem i niestety sie rozczarowałem , dobrze ze można było go zwrócić
Nie jestem specjalistą w tym temacie ale moduły VCDS obsługują tylko auta z GRUPY VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA). Nowy Galaxy MK3 to niezależna konstrukcja i z tego co słyszałem z silnikiem grupy PSA (PEUGOTE).

NiN
Źródło: fordforum.pl/showthread.php?t=107679


Temat: Prośba o rozszyfrowanie kodów błędów
czemu nie

Moglby ktos rzucic okiem na te bledy?:

VAG-COM Version: Release 311.2-N



Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 047 906 033 D 
   Component: 1,4l SIMOS3PB   00HSSJ31
 [cut]
4 Faults Found:
18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error
            P1640 - 35-00 - -
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
            P1141 - 35-10 - - - Intermittent
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
            P0118 - 35-10 - - - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
            P0172 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0110 0101

 [cut]

Skipping Address 15-Airbags

 [cut]

 [cut]

Address 44     -------------------------------------------------------
   Controller: 6Q0 423 156 E 
   Component: Lenkhilfe           0001
   Coding: 00110
   Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00566 - Steering Assistance Operation
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

End   -------------------------------------------------------


Interesuje mnie zwlaszcza pierwszy


18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error
            P1640 - 35-00 - -


w opisie do kodow bledow czytam, ze mozliwa przyczyna bledu to uszkodzony sterownik silnika (mozliwe skutki: silnik nie daje sie uruchomic). Czy moglo to byc spodowane odlaczeniem akumulatora? Nie wydaje mi sie, by bylo to powazne uszkodzenie sterownika, w 99,9 % jest oryginalny (jestem II wlascicielem)

ps. czy sa zapisywane daty bledow? (jest wogole jakis wewnetrzny zegar?)
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=3741


Temat: [gdzie] komputer VAG do skody, vw
Witam
gdzie w trojmiescie bede mial mozliwosc tanszego niz w ASO skasowania
bledow z komputerea w skodzie fabii ? Chodzi mi o warsztat dysponujacy
VAGiem do skody :)

pozdrawam

--
bartek

Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=15716


Temat: Interfejs diagnostyczny VAG HEX -COM SUPER 812.4 k&can
funkcje :
HEX-USB-CAN VAG-COM 812.4,

Compatible with the newest cars which require a direct CAN connection for diagnostics including all Golf-5 platform cars and latest Audi A3, A6 and A8,Q7,etc.
Protocol timing indistinguishable from a real VAG/VAS tool. Works reliably even with "difficult" control modules such as the 1991-1994 1Z Audi TDIs and the 1993-1994 Audi 2.6L with Hella ECU. Built-In VAG-Saver functionality -- instantly alerts the user if either the K/K1 line or the L/K2 line is shorted to Ground or Vbatt.
Full support for dual-K lines found in "new" (B6/8E chassis Audi A4 and 2002+ Audi A6,A8,etc.)

1. USB connector plugs into most modern laptops!
2. Compatible with the latest cars which require a direct CAN connection for diagnostics including all Golf-5 platform cars and latest Audi A3, A6 and A8.
3. Protocol timing indistinguishable from a real VAG/VAS tool. Works reliably even with "difficult" control modules such as the 1991-1994 1Z Audi TDIs and the 1993-1994 Audi 2.6L with Hella ECU.
4. Built-In VAG-Saver functionality -- instantly alerts the user if either the K/K1 line or the L/K2 line is shorted to Ground or Vbatt.
5. Full support for dual-K lines found in "new" (B6/8E chassis Audi A4 and 2002+ Audi A6 -- no VAS-6017 required -- no manual switches!
6. Fully backwards compatible with older cars using a single K-line or K plus L.
7. Bi-Color (red/green) status/activity LED

The product description:
OBDII Can USB with the latest cars which require a direct CAN connection for diagnostics including all Golf-5 platform cars and latest Audi A3, A6 and A8,Q7.
Protocol timing indistinguishable from a real VAG/VAS tool.
The possibility that software is complete is on the xxxxx renewal, function all of, support the car type to 2007.


Interfejs diagnostyczny przeznaczony do VW/AUDI/SEAT/SKODA - linia dual k & can.
Najnowsza wersja.
Rozpisywał się nie będę, jeżeli ktoś zna się na tym - będzie wiedział co i jak, opis można znaleźć na innych aukcjach.

Wymagania sprzętowe:
- Windows 95, 98, ME, 2000, XP

Zestaw zawiera:
- oprogramowanie do kabla,
-sterowniki na płycie CD
- interfejs diagnostyczny VAG
- kody błędów w języku polskim- pdf.*
- Kody Usterek - Wszystko o Diagnozowaniu Aut PL - podręcznik w wersji elektronicznej (pdf.)*
* wysyłam na adres e-mail.

Kontakt:
Tel: 505 027 991
GG: 8299642

e-mail : jbloo@o2.pl

Możliwy odbiór osobisty: Tarnów,Kraków proszę o wcześniejszy kontakt

VAG - COM CAN BUS SUPER 812.4 DUAL K&CAN ver. english


Cena 270zł.+ koszt wysyłki - ale możemy się dogadać !!!


serdecznie zapraszam

[ Dodano: Sro Maj 05, 2010 10:50 ]
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=33258


Temat: [F1] Montaż MAXI-DOT
Lechu,

Slicznie dziękuję za informacje Pozytywnie oceniam czeską stronę wskazuje że, rzeczywiście może byc ona bardzo pomocna. Radio ma tylko kodowanie włączenia lub wyłączenia komunikacji ze zmieniarką.
Jeśli chodzi o Maxi-Dot to ja na razie jestem w fazie licznych testów wykonywanych w wolnych od pracy chwilach i nie jest on na stałe podpięty w samochodzie (kiedyś dla celów rozpoznania sygnałów na bazie taśm do stacji dyskietek skonstruowałem specjalny rozgałęźnik do zielonego złącza, który obecnie służy mi do przełączania między licznikami). Orginalną i dość rzadką (przed liftingiem) elektronikę zegarów 6Y0920840E okazyjnie kupiłem na allegro za 120 zł. Ma ona zgodny układ kontrolek z moim cyferblatem, ale jest od 1.4 TDI (AMF) 2004 - Ja mam 1.2 benzyna (AWY) 2003. - Kotrolka świec działa u mnie poprawnie jako EPC i jest ok. Może dlatego że fabie i polo 9N na na nich bazujące mają albo jedną albo drugą z tych kontrolek. Podobnie jest też z kontrolkami wspomagania, poduszek, emisji, jednym słowem CAN zespołu napędowego działa, tak samo też immobilizer. Roczniki jednak różnią się definicjami magistrali CAN-comfort. Co skutkuje u mnie (bez przeróbek) brakiem kontrolki ładowania, podświetlenia wskaźników, oraz kontrolek kierunkowskazów i sygnałów buzera nie wył. świateł. Zanim podłączyłem licznik w samochodzie
Najpierw przetestowałem wszystkie mozliwe funkcje zegarów na stole (kontrolki uruchamiane prostymi sygnałami, poziomy menu komputera, reakcje na sygnały z czujników, oraz wyliczyłem zgrubne parametry termistora temperatury zewnętrznej żeby go za wpół darmo właściwie dobrać (rzecz niezmiernie kłopotliwa aby licznik dokładnie ją wskazywał). W następnej kolejności zbudowałem sobie PonyProg i wylutowałem eeprom 93c86 i go odczytałem (Licznik z mojego samochodu VAG-tacho jest w stanie czytać, z maxi dot nie). Porównałem swój wsad i kilka wsadów pamięci z innych fabii majacych liczniki 6Y0 920 xxx x. Porównanie wskazuje, że liczniki bez komputera mają bardzo podobne wsady (różne definicje: adresów kontrolek, skal RPM, km/h dane dla silnika, inne). Później do odpowiednich komórek pamięci implementowałem swój: przebieg, nr. SKZ, VIN, PIN (SKC), numery transponderów, regółę matematyczną, wreszcie ostatnią zmienną losową ze swego licznika. Później pokusiłem się o kodowanie licznika. Łatwo dają się zmienić pierwsze tylko pierwsze trzy cyfry kodu. Ostatnia cyfra nawet po zalogowaniu jest bardzo odporna na próby zmiany nawet po zalogowaniu pinem. Na razie ze względów czysto oszczęnościowych korzystam z interface MAG (VAG kkl USB) a to chyba jednak nie to samo co VAG155x,czy VASxxxx. Korzystając z kanałów adaptacji udało mi się nim zmienić: język komunikatów z niemieckiego na angielski, wyłączyć czujnik temperatury i poziomu oleju WIV (mają go tylko wersje z QG1 i chyba QG2), przełączyć komunikację z liczik-MFD na licznik-radio. Przy użyciu pony prog zmieniłem modyfikując wartości komórek pamięci zmieniłem numer licznika, uaktywniłem QG0 - inspekcje, a zamierzam przekopiować skale obrotomierza i prędkościomierza (1.4 diesel ma inne niż 1.2 benzyna), w reszcie zamienić dane dla mojej wersji silnikowej, ostatecznie przekształcając wersję 840E w 840M. Co do definicji sieci CAN comfort to na razie nie zmienię, ich gdyż możliwe że zmienię sam sterownik sieci pokładowej który je determnuje z wersji classic na elegance z klimą 2004 (ale metodą prób i błędów je zlokalizuję aby móc nimi swobodnie operować). Przyglądając się wsadom liczników grupy vw, au, se, sk można dojść do wniosku że liczniki siemens VDO są w gruncie rzeczy robione według jednego schematu i wielu wariantów tego samego formatu oprogramowania. Z koleji dostępne w sieci zdjęcia rozmontowanych liczników z maxi-dot/fis wskazują, iż: fabia 1, octavia 1, passat B5, golf4, skoda superb 1 mają taki sam obwód elektroniczny sterowania dużym wyświetlaczem. Byćmoże gdyby wpisać do eeprom licznika którego kolwiek z tych aut odpowiednio uporządkowany wsad od fabii z fis to taki licznik po prawidłowym podłączeniu mógłby działać w fabii. Problem mogła by tu tylko stanowić obecność CAN geteway (wspomniane samochody mają ją w liczniku). Z drugiej strony procesory micronas posiadają chyba ten sam schemat wyprowadzeń. Gdyby więc w fabii bez komputera usunąć środkowe kontrolki i umieścić na cienkim laminacie (adapterze) podświetlenie i ekran, oraz podłączyć płytkę sterownika do ekranu, diód LED i sam sterownik podpiąć pod mikrokontroler deski, to przy zmienionym wsadzie eeprom prawdopodobnie maxi dot by zadziałało. Chyba się rozpsałem :grin Na razie to tyle. Jak skończe prace to zrobię generalną instrukcję dla instalacji zegarów i manipulacji w ich software.

Pozdrawiam.
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=7690


Temat: [F1] Klimatyzacja się buntuje a upał wielki
VAG-COM Version: Release 303.1


Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 HT
Component: 0000SG 1503
Coding: 00002
Shop #: WSC 13765
TMBMS26Y423587647 SKZ7Z0B1531363
1 Faults Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 907 379 H
Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V20
Coding: 00188
Shop #: WSC 13765
0 Faults Found:

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 6Y0 820 045
Component: Klimaanlage X0830
7 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-00 - Open or Short to B+
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00706 - Relay for Coolant Fan: Stage 2 (J513)
31-00 - Open or Short to Ground

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q1 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 1S33
Coding: 25770
Shop #: WSC 13765
2 Faults Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01598 - Drive Battery Voltage
27-00 - Implausible Signal

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 6Y1 919 870 D _
Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V12
Coding: 22141
Shop #: WSC 13765
TMBMS26Y423587647 SKZ7Z0B1531363
0 Faults Found:

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: 30 GATEWAY CAN 1S33
Coding: 00014
Shop #: WSC 13765
0 Faults Found:

Address 44 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 423 156 P
Component: LenkhilfeKYO V712
Coding: 00130
Shop #: WSC 13765
0 Faults Found:

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 959 433 E
Component: 2S KomfortgerĂĄt 0002
Coding: 00067
Shop #: WSC 13765
0 Faults Found:

End -------------------------------------------------------

Wentylator nie chodzi :/ wlaczyłem klimę na minimum obroty wentylatora na max otworzyłem maskę a wentylator stoi....
u Góry litania do Matki Bokiej Fabiańskiej w postaci kodów błedów WTF
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=11256







 Tematy
 : natalia portal
 : VAG 704.1 a 704.2
 : VAG com 704 pl
 : VAG 704.2 pełną wersja
 : VAG 4.9 pl Instrukcja obsługi
 : VAG COM 311.2 witamina
 : vag com ful Version
 : vag com 311.2 crack
 . : : .
Copyright (c) 2008 natalia portal | Designed by Elegant WPT